معرفی برند ساعت ای وی ایت (Avi-8)
استایل لباس زنانه و مردانه| خرید پیراهن، تیشرت| شلوار و دامن
ست کردن لباس زنانه و مردانه| خرید لباس و کفش

 

 

 

معرفی برند ساعت ای وی ایت (Avi-8)

برند ای وی ایت برندی اصالتا انگلیلسی است که از حدود سال ۲۰۰۰ شروع به کار کرد. این برند علاوه بر انواع اکسسوری ها، ساعت های مچی متنوع و بسیار با کیفیتی نیز تولید می کند. علت شهرت هر چه بیشتر این برند استفاده از قطعات هواپیما های جنگنده جنگ جهانی دوم در ساعت هایش است. اگر تمایل دارید با این برند مبتکر و متفاوت انگلیسی و ساعت های با کیفیتش آشنا شوید در این مقاله با ما همراه باشید.

تاریخچه برند ای وی ایت

ای وی ایت یکی از شرکت های معروف تولید و فروش ساعت مچی در جهان است. البته ای وی ایت تنها ساعت های مچی تولید نمی کند. از جمله دیگر تولیدات ای وی ایت می توان به انواع اکسسوری ها اشاره کرد. این شرکت از اواسط دهه ی ۲۰۰۰ میلادی در انگلستان تاسیس شد. این برند نام خود را از واژه ی ایوی ایشن نام هواپیمایی نظامی و جنگنده الهام گرفته است. این برند توسط گروه دارتموث تولید شده است

ساعت های ای وی ایت ساخت کجا هستند؟

ساعت های ای وی ایت ساخت ژاپن هستند. این برند اصالتا انگلیسی است و از طراحی های انگلیسی بسیار زیبا برخوردار است. اما موتور های این ساعت ها ساخت ژاپن هستند. ژاپن هم اکنون یکی از بزرگترین غول های ساعت سازی است.

طراحی ساعت های ای وی ایت، ساعتی مخصوص خلبانان

ای وی ایت در هنگام  شروع کار خود از قطعات هواپیما های جنگی جنگ جهانی دوم استفاده کرد. این موضوع به سرعت  مورد توجه هر چه بیشتر مردم قر ار گرفت. طراحی خاص و بی نظیری که در هیچ برند دیگری مشاهده نمی شد. این ساعت در اصل مخصوص خلبانان تولید شده بود بنابراین انتظار می رود ای وی ایت با استفاده از قطعات جنگنده های هوایی در ساعت هایش قصد به تصویر کشیدن این موضوع  را داشته باشد.

ساعت های مچی ای وی ایت برای راضی نگه داشتن طرفداران این برند تمام ویژگی های یک برند معروف را دارا هستند. اما ویژگی ای وی ایت که آن را از ساعت های دیگر متمایز می کند طراحی بی نظیر هر یک از این ساعت ها است. این ساعت ها در کالکشن های متنوعی تولید می شوند که هر یک زیبایی خاص و منحصر به فرد خود را دارند. از جمله ادین کالکشن ها می توان به هارکین، سی فایر و .. اشاره کرد. ساعت های ای وی ایت از بند های مقاومی ساخته شده اند که غالبا از چرم است.

امکانات و ویژگی های ساعت های ای وی ایت

از جمله امکانات ساعت های ای وی ایت می توان به موتور های کوارتز و اتوماتیک ژاپنی اشاره کرد. مزیت موتور های اتوماتیک آن است که دیگران نیاز نیست نگران تمام شدن شارژ باتری ساعت خود باشید. این ساعت ها با انرژی مکانیکی یعنی در حال حرکت هم شارژ می شوند. ساعت های ای وی ایت همچنین تا ۵۰ متر قابلیت ضد آب بودن دارند. یعنی شما در هنگام استحمام و شنا می توانید  از این ساعت ها استفاده کنید. ساعت های ای وی ایت اغلب مجهز به عقربه های شب نما هستند که به شما این امکان را می دهد که در شب نیز به راحتی بتوانید ساعت را تشخیص دهید. تاریخ شمار و کرنومتر از دیگر قابلیت های ساعت های ای وی ایت است. کرنومتر برای اندازه گیری زمان استفاده می شود.

کیفیت ساعت های ای وی ایت

مطمئنا اگر شخصی هستید که  به ساعت علاقه ی زیادی دارید و کالکشن ساعت های مچی را جمع آوری می کنید، در کالکشن خود تعدادی زیادی از ساعت های ژاپنی دارید. ژاپن همانطور که  گفته شد امروزه بسیار قوی مشغول به تولید و عرضه ساعت های مچی است. از جمله برند های بسیار معروف و موفق ژاپنی که هیچ کس از آن ناراضی نیست کاسیو است. در نتیجه ژاپن به سرعت توانسته است صنعت ساعت سازی را در جهان تسخیر کند. این کشور نه  تنها مهد برند های معروف ساعت سازی ژاپنی است بلکه امروزه به محلی برای تولید و عرضه ی ساعت های اصالتا انگلیسی و آمریکایی تبدیل شده است. یکی از این برند ها ای وی ایت است.

در نتیجه خیالتان از بابت کیفیت ساعت های ای وی  ایت راحت باشد. این برند موتور هایی با دقت بالا برخوردار است. علاوه بر آن ای وی ایت از بهترین قطعات اولیه بهره مند است. ساعت های برند ای وی ایت در کیفیت بالای بند هایشان نیز بسیار معروف هستند. بند های این ساعت ها غالبا از بهترین کیفیت چرم موحود در بازار تولید شده است که استحکام بالایی دارند.

این برند هنوز نسبتاً جدید است، اما در طول این سالها طرفداران زیادی پیدا کرده است. نه تنها در بین خلبانان و علاقه مندان به هواپیمایی، بلکه در میان مجموعه داران ساعت نیز.

قیمت ساعت های ای وی ایت

این برند با توجه  به  امکانات و ویژگی هایی  که  توضیح  دادیم  قیمتی  به صرفه  دارد. همانطور که می دانیم ساعت هایی که از موتور های کواتز و یا اتوماتیک بهره می برند قیمتی بالاتر دارند. تولید این ساعت ها هزینه بر تر است. قیمت ساعت های ای وی ایت از حدودا ۲ میلیون تومان شروع  شده و تا ۱۵ میلیون تومان در ایران است. در نتیجه  قیمت این  ساعت نسبت به هم رده های خود مبلغی ناچیز و بسیار مقرون به صرفه است.

در پایان

اگر شما قصد خرید ساعت های خاص و منحصر به فرد ای وی ایت را دارید باید بدانید که این ساعت ارزش خریدن را دارد. علاوه بر آن کیفیت و قیمت مقرون به صرفه ساعت های ای وی ایت با طراحی ویژه و موتور ژاپنی حتما شما را راضی خواهد کرد. 

منبع: تیک تاک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 20 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




کد تصویری